Semjén Zsolt: a dzsihád földjén élünk, a magyar identitás része az iszlám elleni védekezés


Az iszlám két részre osztja a világot. Az egyik a dar al-iszlám, azaz az iszlámnak már behódolt terület, a másik a dar al-harb, amely a dzsihád vagyis a háború földje. Mi most a háború földjén vagyunk – mondta Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes. // Keretes cikk a videó alatt arról, hogy miért háborús célpont Magyarország is az iszlám számára, és mi az a dar al-harb.


A Hír TV nyomán

Ahol megjelenik tömegesen az iszlám, ott párhuzamos társadalmak jönnek létre, ahol pedig a muszlimok élnek, ott előbb-utóbb bevezetik a saríát, azokra is, akik nem muszlimok – mondta.

A nyugati országok már nem választhatnak, hogy akarnak-e együtt élni az iszlámmal vagy sem. Ők ilyen értelemben elvesztek. Náluk már csak egyetlen kérdés van: hogyan lehet együtt élni az iszlámmal.

Ugyanakkor mi magyarok a kelet-közép-európai országokkal egyetemben még dönthetünk arról, akarunk-e együtt élni az iszlámmal.

Nem része az európai kultúrának az iszlám – szögezte le Semjén Zsolt. A miniszterelnök-helyettes kiemelte: a magyar és az európai identitásnak is a része az iszlámmal szembeni védekezés.

Az identitásomban Hunyadi János meghatározó – fogalmazott Semjén a Hír TV-ben. 

GHJ

Miért háborús célpont Magyarország is az iszlám számára?

A Gates of Vienna és a The Religion of Peace cikkei nyomán

A miniszterelnök-helyettes által említett Dar al-Harb jelentése  a "háború háza". Semjén Zsolt állításait alátámasztják az egyik legprominensebb szunnita vallásjogász, Juszuf al-Karadávi sejk szavai is. 


AZ ISZLÁM HÁBORÚS TERÜLETKÉNT TEKINT A MÉG LE NEM GYŐZÖTT ORSZÁGOKRA

Az iszlám három fő területet különböztet meg. A Dar al-Iszlám (a béke földje), ahol az iszlám győzelmet aratott és többségben uralkodik; Dar al-Harb (a háború földje), ahol a hitetlenek vannak hatalmon; és Dar al-Suhl (amit úgy lehetne fordítani, hogy a fegyverszünet földje), ahol az iszlám még kisebbségben van, ezért alkalmazkodnia kell, de 

minden muszlimnak, aki itt él, meg kell tennie mindent azért, hogy az iszlám egy napon győzzön.

Juszuf al-Karadávi

Ebben az értelemben a minaretek, az elszeparált temetők, valamint a Korán-iskolák és mecsetek kicsiny, saját törvényekkel bíró területekké válnak a "tisztátalan" területeken belül, az iszlám hídfőivé, azokon a helyeken, melyeken – még ha visszafogottan is – csakis az iszlám törvényt alkalmazzák.

Korán (8:39) – „És harcoljatok ellenük, amíg nem lesz több kisértés (fitna – hitetlenség, zavargás) és a vallás teljesen Allahé lesz. Ha abbahagyják (úgy jó). Allah bizony tudással bír arról, hogy ti mit tesztek.”

Mohamed mondta: "Allah útján küzdeni (dzsihád) kötelező számotokra és minden uralkodó számára, legyen az istenfélő vagy sem." (Abu Dawud 14:2527) 

A Dar al-Iszlámban, a "szent földön", ahol az iszlám már korábban megvetette a lábát, nem engedélyezett az olyan törvény – például a mi büntető és polgári törvényeink – mely ellenszegül a saríának. 

Bár az iszlám védői manapság gyakran állítják azt, hogy a muszlimok csak önvédelemből támadhatnak, mindennek határozottan ellentmondanak a korai muszlim történészek és mások beszámolói. Néhány kortárs iszlám tudós őszintébb, mint mások:

dgf

JUSZUF AL-KARADÁVI NYÍLTAN JÓVÁHAGYJA A TÁMADÓ DZSIHÁDOT:ydgd

“A dzsihádban, amire törekszel, megkeresed az ellenséget és megtámadod.

Ez a fajta dzsihád csak akkor történik, ha az iszlám állam megtámad egy másik országot azért, hogy az iszlámot terjessze és eltávolítsa a terjedését jelentő akadályokat.”

Máshol ezt mondja: “Az iszlámnak joga van kezdeményezni… ez Isten vallása az egész világ számára:

Az iszlámnak joga van lerombolni minden akadályt, mely intézmények és hagyományok formájában van jelen …

azért támadja az intézményeket és hagyományokat, hogy kiszabadítsa az embereket a rájuk ható mérgező befolyásokból, melyek eltorzítják az emberi természetet és megkurtítják az emberek szabadságát. Azok, akik azt mondják, hogy az iszlám dzsihád csupán az iszlám területének védelmében történik, azok kisebbítik az iszlám életmód nagyságát.”

Karadávi azzal igazolja a nyugatiak ellen elkövetett terrortámadásokat, hogy azt mondja, a háború idején nincs olyan, hogy civil lakosság:kjkj

"Az iszlám jog megállapítja, hogy 

a Dar al-Harb lakosainak (azok a nem-muszlimok, akik ellenállnak az iszlám hódításnak) vére és tulajdona nincs védelem alatt …

A modern háborúkban az egész társadalom, annak összes társadalmi rétege és etnikai csoportja részt vesz a háborúban, segíti annak folytatását és rendelkezésre bocsátja azokat az anyagi és emberi erőforrásokat, melyek ahhoz szükségesek, hogy az állam győzni tudjon ellenségeivel szemben. A társadalom minden tagjának szerepet kell vállalnia abban az erőfeszítésben, hogy támogassa a háborút. A teljes lakosság (beleértve a szakembereket, a munkásokat, a vállalkozókat) mind a harcoló hadsereg mögött áll, még ha nem is viselnek fegyvert.” - mondta Karadávi. 


 Dzsihádfigyelő   - az iszlám valós arca

www.dzsihadfigyelo.com 

https://www.facebook.com/Dzsihadfigyelo/

https://videa.hu/tagok/dzsihadfigyelo-2100918

https://bit.tube/Dzsihadfigyelo

https://www.bitchute.com/channel/dzsihadfigyelo/

https://dzsihadfigyelo.blogstar.hu/./pages/dzsihadfigyelo/contents/blog/71833/pics/lead_800x600.png
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?