hirdetés

Norvégia: iszlám félholdas logo-val kampányol a Coca-Cola, hogy hirdessék a sokszínűség és a befogadás fontosságát


A Coca-Cola marketingkampányt indít Norvégiában ramadánkor, amelyben iszlám félholdba helyezve ábrázolja a márka logóját. Egy neoliberális marketing szakember szerint ezzel "a vállalat kihívás elé állítja azokat, akik szkeptikusak az iszlámmal szemben.” 

Nem internetes mém: ez a logo a Coca-Cola kampányának része Norvégiában, 2019-ben

Via Gates of Vienna  - 2019. május 10.

A kampány célcsoportja valójában nem kizárólag a Norvégiában élő muszlim közösség, hanem az őslakosok is: a vállalat szerint szeretnék megmutatni, hogy

egyértelműen kiállnak a "sokszínűség" és a "befogadás" mellett, és azt is, hogy ezek milyen fontos dolgok a társadalom számára.

A cég marketing menedzsere azt is elmondta, hogy

a muszlimokkal együtt szeretnék megünnepelni a ramadánt.

Nina Marianne IversenA Vlad Tepesblog iszlámkritikus portál ezt a megjegyzést fűzte Nina Marianne Iversen, a BI marketing professzora fényképéhez:

"Mosolygó női dimmi" (iszlámnak behódolt hitetlen).

Iversen a Dagbladet cikkében ugyanis így elemzi a kampányt:

fgfg

A Coca-Cola kihívás elé állítja az iszlámmal kapcsolatos sztereotípiákat és azokat, akik szkeptikusak az iszlámmal szemben.” dfgd

Az alábbiakban a norvég Dagbladet napilap cikkének magyar fordítása olvasható. Erőteljes globalista agymosás, biztonsági öveket bekapcsolni.

cvb

9. MAI 2019 KL. 14.35


"Az iszlám-kampány felkavarja a közvéleményt - ami kockázatos

Dagbladet

Ramadán kampány: a Coca-Cola szeretné megmutatni, hogy a vállalat befogadó

A Coca-Cola új kampánya a norvégiai muszlimokat célozza meg.

A  Coca-Cola ezen a héten nagy kampányt indít az ország egész területén az iszlám ramadáni böjttel kapcsolatban. A reklámplakátokon a jól ismert logót egy új formában fogjuk látni - nevezetesen a félholddal, az iszlám fontos jelképével.

Miért teszi mindezt a vállalat?

„A muszlim országokban hosszú történelme van annak, hogy tartjuk a ramadánt - ugyanúgy, mint ahogy ebben az országban a karácsonyi kampányaink hagyományának. Most, első alkalmommal Norvégiában, a norvég muszlimokkal együtt szeretnénk megünnepelni a ramadánt,” - mondja Johanna Kosanovic, a Coca-Cola Norvégiáért felelős marketingmenedzsere.

Hosszú történet: Johanna Kosanovic szerint a kampány egy hosszú történet folytatása, amelynek során a vállalat él a hatalmával, hogy hirdesse a sokszínűséget. Fotó: Coca Cola

A még több szénsavas ital eladása mellett mit szeretnének elérni ezzel a kampánnyal?

„Szeretnénk megmutatni, hogy egyértelműen kiállunk a sokszínűség mellett, és hogy az milyen fontos a társadalomnak. A sokszínűség és a befogadás mindig is fontos volt a Coca-Cola számára.

Sokan például nem tudják, hogy az 1950-es években aktívan részt vettünk a polgárjogi mozgalomban, és hogy a Coca-Cola volt az első, aki reklámkampányokban nőket szerepeltetett."

hfdhg

Vannak-e más terveik is arra, hogy a Coca-Cola-t más területeken is egy befogadó márkaként mutassák be, mint például a szexuális irányultság és hasonlók kapcsán?

Ramadan kampány: a Coca Cola a kampányban szeretné megmutatni, hogy a vállalat befogadó.Általánosságban elmondhatom, hogy nálunk hosszú története van annak, hogy pozitívan állunk hozzá a sokszínűséggel és a dzsenderek közötti egyenlőséggel kapcsolatos kérdésekhez. Az utóbbi idők egyik példája, hogy Norvégiában mi vagyunk a SHE konferencia fő partnere.

És Svédországban a női labdarúgást a világbajnoksággal összefüggésben ugyanannyi pénzzel támogatjuk, mint a férfi labdarúgást. Ezen túlmenően soha nem kommentáljuk a jövőben piacra kerülő termékek és kampányok terveit."

Mire várnak?

„Hiszünk abban, hogy a legtöbben osztoznak az olyan értékeinkben, mint a közösség és az öröm fontossága.

Tehát megértjük, hogy nem mindenki szeretné, ha aktívan kiállnánk a kulturális befogadásért. És ez alapvetően rendben van."fgh


Nem bátorság

„Túl sokat nem tudok erről a kampányról, de nagyon pozitívnak tűnik” - mondja Fatima Almanea, a Munkáspárt önkormányzati tanácsának tagja.

Fatima Almanea (Ap) nagyon pozitívnak látja a Coca Cola kampányát. Fotó: Verdal kommuneAlmanea úgy véli, hogy a vállalat egy célcsoportot szólít meg ezzel a gesztussal, és azt mondja, hogy ez az egyenlő bánásmód szemszögéből is vizsgálható:

„Ez egy kiváló módja az összes célcsoportról történő gondoskodásnak. Végtére is a Coca-Cola nagy karácsonyi kampányait mindenki ismeri, így csak természetes, hogy ilyen kezdeményezést tesznek.

„Az egyenlő bánásmód részeként is tekinthetünk erre. És akkor azt is remélhetjük, hogy ez növeli majd a kíváncsiságot és a tudatosságot."

"Nem, ez nem bátorság. És nem is kavar vitát. Nem azt mondom, hogy vitát kellene kavarnia, de még az is előfordulhat!"

„Meg kell dicsérnünk a Coca-Cola-t a nagyszerű marketingért” - tette hozzá mosolyogva.

Nina Marianne Iversen, a BI marketing professzora szerint a kampány érdekes:

Kockázatos: Nina Marianne Iversen professzor szerint, a Coca-Cola nagyon „tøffe” (kemény). Fotó: BI„Nyilvánvaló, hogy a Coca-Cola mint márka szorosabb kapcsolatot kíván kialakítani a muszlimokkal. A kampány egy olyan csoportot céloz meg, amely böjtöl - és amikor végre ihatnak valamit, tudniuk kell, hogy van számukra bekészítve egy üveg Coca Cola."

„Egy másik indok a Coca-Cola számára, hogy felelősségteljes társadalmi szereplőként kívánják bemutatni magukat azzal, hogy a márkát összekapcsolják a sokszínűséggel és a befogadással” - mondja Iversen.

„Egy ilyen lépés kockázatos is lehet, mert összekapcsol egy ennyire bevezetett márkát olyan dolgokkal, amelyek sokakban negatív képzettársításokat és sztereotípiákat kelthetnek. A vállalat “tøff” (kemény, bevállalós), hogy ezt megteszi! Ezzel kihívás elé állítják az iszlámmal kapcsolatos sztereotípiákat és azokat, akik szkeptikusak az iszlámmal szemben.” - mondta a professzor a Dagbladetnek.

„Ne felejtsük el, hogy a termékek kiválasztásakor nem vagyunk olyan racionálisak, mint hisszük. Ezért nagyon fontos, hogy valakinek milyen képzettársításai kapcsolódnak egy márkához.” - mondja Iversen, és hozzáteszi:

„Ez egy rövid távú kampány, amely nagy figyelmet fog kelteni a Coca-Cola iránt. Amikor egy márka olyan híres, mint ez, valójában sok mindent megengedhet magának."

- írja a Dagbladet.


Források:

https://www.infowars.com/coca-cola-releases-crescent-moon-logo-for-ramadan/

https://gatesofvienna.net/2019/05/id-like-to-buy-the-ummah-a-coke/

https://vladtepesblog.com/2019/05/10/islam-campaign-causes-a-stir-risky/

https://www.dagbladet.no/mat/islam-kampanje-vekker-oppsikt---risikofylt/71057336

2
https://dzsihadfigyelo.blogstar.hu/./pages/dzsihadfigyelo/contents/blog/72780/pics/lead_800x600.jpg
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

A bejegyzésre 2 db hozzászólás érkezett!
Hát, így van ez 2019-05-12 10:16:02
Bocsánat !
Helyesen természetesen:
" ... a soros-csicska, ... " >>>>> persze, a tények ismeretében a kisbetű indokolt !!!!!
Válaszolok
Hát, így van ez 2019-05-12 10:13:07
Eddig se sokra tartottam ezeket a sors-csicska, migráns-simogató norvégokat, de mint az ábra mutatja, nemhiába alakult ki ez a véleményem róluk.
A több éve tartó, több száz halottal, és szinte számtalan sebesülttel járó aljas, mocskos iszlám terrorista támadások ellenére még muszlim propagandára bírták rá a Coca-Cola céget is ezek a nyikhajok !!!
Eddig is utáltam ezt a műüdítőt, de ezek után kifejezetten kampányt fogok folytatni a nem is olyan szűk ismeretségi körömben, ellenük !!!!!
Kétségtelen, hogy Európa nyugati és északi részén végképp elment az eszük az embereknek !!!
Válaszolok

Ezeket a cikkeket olvastad már?